tre trappor upp, gul

2010-05-05 @ 15:36:41 olivia Kommentarer (1)
Varken Sofia, Ida, Elin eller någon annan i min klass förutom jag och Antonia befann oss på aerobicsen och i erikslidbacken. Vi överlevde dock riktigt förbaskat bra! Aerobics är från och med nu min favorit thing att göra. Men attsingen var man svettades och törstade ihjäl på vägen hem. Att sen cykla i alla möjliga backar för att ta sig till erikslidbacken tog också på krafterna, men vi kämpade på för att i en och en halv timme skratta och frysa. Men jag hade faktiskt trevligt ändå.

Nu väntar jag på att Rebecka ska anlända efter hon slutat skolan och till middag står det grillning på balkongen på schemat. Tidig kväll ikväll hoppas jag dock på, möjligt vis lite plugg. ADJÖ

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Antonia

Det får vi göra om nån gång:D

2010-05-09 @ 19:02:36

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0