planer

2009-12-31 @ 13:41:05 sofia Kommentarer (0)
Nej, nu säger jag gott nytt år!

Gott nytt år

2009-12-31 @ 12:59:52 sofia Kommentarer (0)
Jag säger väl som Olivia, det här kommer att bli mitt sista inlägg i år, och det känns förbenat skönt faktiskt. Haha. Just nu väntar jag på kära Angelcia som ska komma snart (jag väntar sönder!). Då ska vi väl packa och fixa oss innan vi drar till Österjörn där vi ska fira nyår. Det kommer att bli awesome, vi ska bada lite badtunna osv med 19 (?) andra pps! GALET.
Just det, det kommer säkert några bilder på vad som händer ikväll, eftersom jag fick min kamera igår ;) haha

091231

2009-12-31 @ 00:43:21 youtube Kommentarer (0)
Önskar att jag hade något trevligt att berätta, men vet inte riktigt vad det skulle vara. Den här versionen av use somebody kan jag rekommendera i alla fall. Lyssna och njut?

träningsnarkoman

2009-12-29 @ 17:33:00 sofia Kommentarer (1)
Jag har verkligen inte ett dramatiskt liv, herregud, allt verkar kretsa kring idrott. Det enda jag skriver om i bloggen är typ "idag har jag varit och spelat innebandy/ spinnat". Eller så ska jag göra det. Hur kul är det att läsa om liksom?

Och jag ska tala om för er att det inte verkar bli bättre, idag så har jag varit och spinnat, ska på innebandy ikväll och ska se JVM inatt. HAHA SÅ PATETISK JAG ÄR!

THE BASEBALLS

2009-12-28 @ 20:11:09 sofia Kommentarer (1)
GRYMMA! Och jag älskar videon (a)

I tried to make the words become the kingdom to your soul

2009-12-28 @ 16:07:15 olivia Kommentarer (0)

OLIVIA

2009-12-28 @ 02:30:50 olivia Kommentarer (0)
Har läst lite mer än halva boken av tredje boken. Har också hunnit se into the wild om den hette så? Fastnat i mina egna dumma tankar och börjat känna mig som en del av böckerna jag håller på läsa.
Sofia vill ha mig att gå på stan imorgon. Och med tanke på vad klockan är så hoppas jag hon har hänsyn till att jag inte kommer ur sängen före tolv åtminstonde. Och att när vi väl möts kommer hon möta en ny olivia, en förtrollad, lite mystig en. En som påminner henne om någon hon läst om i böckerna. men nu > robert pattinson's musik och lite egen tid med mina tankar. VI HÖRS

HUMOR

2009-12-27 @ 23:19:32 Kommentarer (0)

FÖRTROLLAD

2009-12-27 @ 17:22:45 olivia Kommentarer (0)
Min bror gick till stan i det här ovädret och köpte den tredje boken åt mig. Fjärde hade jag hemma. Så räkna inte med min existens de närmaste timmarna.
& jag är så sugen på att resa just nu. Uppleva, riskera, chansa.
Är som förtrollad.

seg dag

2009-12-27 @ 12:09:52 sofia Kommentarer (0)
Dagens planer är inte många, men de som ska hinnas med idag är:
- vara med julia, hon sticker ju till Umeå imorgon!
- fira daniel
- innebandy!
ja, that's it! haha.

pitbull ft. akon - shut it down


Sony DSC-W275

2009-12-26 @ 18:18:21 sofia Kommentarer (0)
Bild av Sony DSC-W275 BLACK

I got chills.
They're multiplyin.
And I'm losing control.
Cause the power
you're suplyin,
it's electrifyin!
You're the one that I want.
The one that I want
You are what I need.
Oh, yes indeed.


Helen says

2009-12-26 @ 15:47:17 sofia Kommentarer (0)
"Han är min favorit, en riktig gladgubbe och han är alltid full!" Min faster

hahaha

JAG LEVER!

2009-12-26 @ 15:37:26 sofia Kommentarer (0)


LÖRDAG?

2009-12-26 @ 14:01:08 olivia Kommentarer (0)
Igår spenderade jag hela dagen i sängen med att läsa boken. Det har resulterat till ett beroende och att jag snart läst ut hela på över 400 sidor på bara några timmar. Men nu äntligen har jag slitit mig upp, duschat, klätt på mig och tänkte glida ner för backen och umgås med Michaela. Spela buzz. sjunga singstar och ett x antal andra tv spel. Vi ses när vi ses människor.

NÄ VADÅ CHOKLADKOMA?

2009-12-25 @ 23:28:15 olivia Kommentarer (1)
Nu är jag officiellt 1kg choklad tyngre än vad jag var för 30 timmar sen. På riktigt. Ett helt jädra kilo choklad.Eller det är såklart, om man får räkna bort de som är smetat på mitt lakan? mysigt.. ser inte ut som choklad heller. HAH herregud.. det är chokladen som talar, okej?

snitsig frilla

2009-12-25 @ 23:20:31 sofia Kommentarer (0)
Oh, you like it huh?

GOD(IS) JUL

2009-12-25 @ 13:55:47 olivia Kommentarer (0)

Kan ju inte vara sämre än Sofia och uppdatera i dessa juletider.
Fick allt det där vanliga, kläder, smink, pengar, godis men också en apsnygg väska, älskade böcker och andra underbara saker för själen. Så idag tillbringar jag dagen i sängen med min chokladask och min nya bok. 7


Och ärlig, jag inser verkligen hur underbara mina strumpabrudar är. För jag saknar ihjäl mig efter lite galet skratt.

24/12

2009-12-25 @ 00:21:15 sofia Kommentarer (1)
God Jul på er alla pojkar och prinsessor! Okej, jag är lite sent ute, men ändå!


Skidset (dock något för liten jacka, ska bytas på måndag!), parfym, presentkort, pengar, smink, mysiga tofflor och årskort på Storklinta är några, eller det mesta, av det jag fick! Och jag är supernöjd. Men som sagt, det är ju en dag imorgon, och då ska det bli julfirande med mina kusiner samt mormor & min barry ;)

Min julklapp till er läsare blir denna sjukt underbara låten Iwould do anything for love av Meat Loaf. Det måste verkligen vara en av de bästa låtarna någonsin!


Min önskelista

2009-12-23 @ 16:09:43 sofia Kommentarer (1)
EVEREST W C.C SET F09 BLACK
R38994-267

HUNGRIG

2009-12-23 @ 11:02:59 youtube Kommentarer (1)
Godmorgon flickor pojkar och medmänniskor. Känns som att jag är uppe tidigt idag vilket också är lite konstigt. Ska på stan med mamma om någon timme och försöka hitta något åt min broder så jag blir klar med detta eviga julklappssökandet. Julstämningen ligger på 0, men ska försöka göra något åt de också. Hah jag gäspar verkligen efter varje ord jag skriver. Hursom, lyssa på denna under.

I DID'NT KNOW YOU AT ALL

2009-12-23 @ 00:59:34 Kommentarer (0)



veckans heting

2009-12-23 @ 00:06:59 sofia Kommentarer (2)
Håller ida och olivia med mig? :D

spinning

2009-12-22 @ 22:56:39 sofia Kommentarer (0)
Jag lever! Ikväll var det alltså första gången som jag spinnade 1½ timme! Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra, men herregud så döda mina ben kommer att vara imorgon...
Spinning är tusan en av de roligaste sakerna som finns! :D

KEEP SMILING

2009-12-22 @ 17:00:17 olivia Kommentarer (0)
Mitt fotosug har satt sig och det är enormt. Så jag ska ta min kära vän Rebecka i handen, kameran i högsta hugg och en vintrig promenad till Solbacken!


& jag saknar mina bryydar..

ida & olivia

2009-12-22 @ 16:43:15 sofia Kommentarer (0)
Ida och Olivia, nu har jag inte hört av er på flera dagar! Hur är livet? Lever ni fortfarande?

holdinghands1.jpg image by findstuff22
Jag saknar er!

sliten krigare

2009-12-21 @ 21:25:05 sofia Kommentarer (0)
Nu bär det av till sporthallen igen. När jag kommer hem har jag ingen aning om, men jag kan säga god natt redan nu.
peace.

KETCHUP

2009-12-21 @ 18:43:10 Kommentarer (0)
Det kan låta konstigt och random. Men det finns nog ingenting som är äckligare än ketchup. Och jag känner mig lite ensam i världen för jag vet ingen som inte gillar de.. Så finns du där ute,
HÖR AV DIG !

kan man ha en egen internationell träningsdag?

2009-12-21 @ 18:05:35 sofia Kommentarer (0)
Ja, kan man det? ;>
I alla fall så är min dag smockad med träning. Det började med att jag och Julia for till hockeyplan och åkte skridskor i en timme. Ikväll har jag fotbollsträning i 1½ timme och sedan blir det innebandy i .... ja, ett tag i alla fall.
ME LIKE!

GE BORT EN GET I JULKLAPP

2009-12-21 @ 14:04:32 Kommentarer (1)


my to-do list

2009-12-21 @ 12:58:17 sofia Kommentarer (0)
Detta ska jag göra innan 2010 är slut.

[ ] Slänga mig framför någon och fråga vad den håller på med
[ ] Ställa mig utanför ett gym och äta glass eller kakor medan de som gymmar tittar på.
[ ] När jag åker bil ska jag vinka glatt åt personerna sedan räcka finger
[ ] Härma en person jag både hör och ser, när den vänder sig om, så vänder jag mig också om.
[ ] Köp fem paket Hubbabubba och sätta dig på en allmän plats (en busshållplats). Smäll sen in alla tuggummi i käften samtidigt och tugga ljudligt. Utstöt gärna små lustfyllda suckar medans du stirrar på folket omkring dig. När tuggandet börjar kännas motigt, ta då ut klumpen och lägg i en påse medans du förklarar för de andra att den ska du minsan spara till senare.
[ ] Svara Bagdad på alla frågor som ställs till dig tills någon ber dig lägga av, vänta då en vecka och säg sedan Bombay.
[ ] Häfta ihop papper i mitten.
[ ] När du har tittat bort en sekund så fråga bordsgrannen om han har spottat i maten
Listan kommer att bli längre...

jul

2009-12-21 @ 12:33:37 sofia Kommentarer (0)
häftig julgran va? :D

till angelica och julia

2009-12-21 @ 00:01:20 sofia Kommentarer (0)
Förlåt att jag härmar Ida (ja, jag erkänner) och postar ett nästan likadant klipp som hon redan gjort. Men jag var tvungen, för jag känner på mig att ni kommer att skratta lika mycket som jag. Angelica, Julia, jag ber om ursäkt till er för jag kan gissa på att ni absolut inte vill att denna video ska postas, men nu har jag redan gjort det ;) Haha, förresten, våra "ansikten" är tagna från våran spårade halloweenkväll!
Send your own ElfYourself eCards

KAN INTE SLUTA SKRATTA

2009-12-20 @ 20:40:14 Kommentarer (1)

random

2009-12-20 @ 17:05:01 sofia Kommentarer (0)

HEARTLESS

2009-12-20 @ 17:03:00 youtube Kommentarer (1)

Bättre än originalet. Behöver jag säga mer?

SÖKES

2009-12-20 @ 14:46:42 sofia Kommentarer (0)
Jag söker en person (kille/ tjej, spelar ingen roll) som är intresserad av att följa till Hemavan v.11! Personen i fråga ska gilla att åka slalom/ snowboard/ twintips.. Ja, vad du åker spelar ingen roll. De enda kraven är att du ska vara trevlig, rolig, morgonperson, ej mobilberoende.
Finns du där ute? ;)

musik

2009-12-20 @ 00:14:03 sofia Kommentarer (0)
Black eyed peas - meet me halfway

Timbaland ft. Nelly Furtado & Soshy - morning after dark


David Guetta ft. Estelle - one love

seg kväll

2009-12-19 @ 17:44:14 sofia Kommentarer (1)
Ikväll hittar ni mig sittandes i tvsoffan med en fet godispåse och ögonen som fastklistrade mot skärmen som visar avsnitt 6-10 av Glee.



För övrigt så har den här dagen varit precis perfekt, jag har pyntat julgranen, slagit in julklappar och bara tagit det lugnt. Det ska jag fortsätta med även ikväll. För imorgon bär det av till Storklinta!

KNÄCK

2009-12-19 @ 11:49:30 olivia Kommentarer (1)
Sofia var bättre än jag trodde, eller egentligen visste jag att hon var bra.
Vi skulle haft Ida dock, då hade det varit perfekt.
Du ska veta hur mycket jag uppskattar dig tjejen, du är amazing.

Raggning på högsta nivå.

2009-12-18 @ 21:12:19 sofia Kommentarer (0)
Var och köpte lite julklappar på Önska idag. När jag stod vid kassan hade jag glömt att ta kölapp, men då var det en goo kille som stod bakom mej i kön som gav mig sin. Toppen! Butiksbiträdet kollade på mig och sade " oj här har vi en gentleman" ;). Vi (jag och han) skrattade och... Kort sagt kan jag säga att han började ragga på mig. Dock är han ju lite för gammal med tanke på att han var runt 23?
/ en sofia som inte kan vara seriös på bilder.

hej het

2009-12-17 @ 21:23:24 sofia Kommentarer (0)
Ni måste hålla med mig om att min bakgrundsbild är så grymt snygg!
Joe Jonas...

kallt.

2009-12-17 @ 18:29:49 sofia Kommentarer (0)
Jag har frusit konstant i två dagar. Det är faktiskt grymt slitsamt.
I alla fall ska jag på innebandy ikväll. Herregud, jag kommer inte att orka springa en meter!
Jag måste tillägga att det är -27 grader hemma.


Jullov FFS!

2009-12-17 @ 17:16:27 Kommentarer (2)
NU är det jullov!
Hur underbart som helst!
Och detta firar jag med mitt första inlägg! :D


Send your own ElfYourself eCards


Har ingen aning om Olivia elr Sofia kommer döda mig för att jag lägger ut den här videon men ...
Jag tycker den är rolig ialf ^^



//IDA MARIA

olivia har fina kinder

2009-12-17 @ 15:31:06 sofia Kommentarer (0)

jag måste tillägga att vi inte var seriösa. Vi är inte tards egentligen, även om man ibland kan tro det.

jullov

2009-12-17 @ 10:23:38 sofia Kommentarer (0)
Sitter hos Olivia, vid hennes dator medan hon käkar frukost! En lektion har vi idag och det är fe:k, sen blir det JULLOV! :D

rågmackor

2009-12-16 @ 22:39:44 sofia Kommentarer (1)
19 polarmackor
1 liter mjölk
½ kg ost
3 mandariner
1 banan
x antal oliver

Detta är bara några av de saker som man blir av med när man ska vara snäll och bjuda sina vänner nr1 på lite fika. Efter att angelica ätit sin sjunde... eller åttonde macka rapade hon och frågade snällt "kan jag få en banan?" :$.

Jag säger bara så här, dessa flickor är otroliga på att fika, de har nästan ätit mig ur huset. Men jag gillar dom ändå!

AWESOME

2009-12-16 @ 22:02:49 olivia Kommentarer (0)
ESTETARNAS KONSERT VAR KANON. SNYGGA POJKAR OCH HÄRLIG STÄMNING.
Behöver något mer tilläggas?
Jo kanske att verkligen ingen kille verkar passar i lucia"klänning"..

Prästens lilla kråka

2009-12-16 @ 17:27:35 sofia Kommentarer (0)
Jullekar/ samarbetsövningar stod på  idrottsschemat idag. Jag måste medge att det var roligt, men några samarbetsövningar var det dock inte. Vi skulle kasta bollar på en boll (?) och sen gick vi vidare till något som skulle likna bowling. Vi körde också några "juldanser" som "prästens lilla kråka" och en annan dans då man skulle stå i två ringar. De i mitten skulle hålla hand medan de andra skulle hålla händerna på de i den inre ringens axlar. Fattar ni? Konstig var den dansen i alla fall.

Trots detta har jag ingen som helst julkänsla!

___________________________________________________________________________________

Förövrigt Olivia Åkerberg, så är jag sjukt grym i köket! Du har bara inte fått se mina övernaturliga bakkunskaper än ;)


ROCKY ROAD

2009-12-16 @ 12:14:04 olivia Kommentarer (0)
Efter att ha slängt i mig plättar med sylt och grädde ( grädde och sylt? ) på skolan så stack jag upp till ica maxi med pappa och köpte ingredienser till mitt och Sofias julbak på fredag. Knäck och rockyroad står planerat! Liiite orolig är jag dock, eftersom att Sofias kunskaper i köket tycks vara lite ringrostiga. MEN JAG SKA LÄRA DIG ALLT JAG KAN ! Haha HUGS AND KISSES


DAGENS ROLIGA FAKTA

2009-12-15 @ 22:01:47 Kommentarer (1)

müskväll

2009-12-15 @ 18:46:39 sofia Kommentarer (0)
Blev inspirerad av självaste Olivia idag när hon berättade att det är kalddkakans dag idag! Därför håller jag just nu på att baka en kladdkaka. Sen så blir det att vänta till mamma kommer hem, då ska vi se twilight!



grrr....

The Duke's Men of Yale

2009-12-15 @ 15:56:27 sofia Kommentarer (0)
Denna grupp med pojkar är helt grymma. Dom sjunger fantastiskt bra samtidigt som dom är helt otroliga på att uppträda. De får mig att påminna mig om mitt "favvo" tv-program Glee. Förresten, jag måste tillägga att den grymma Sam Tsui är med i gruppen! Enjoy!





LÅT DET BRINNA

2009-12-15 @ 15:18:18 youtube Kommentarer (0)
KLICKA 

kalles tetris

2009-12-15 @ 13:15:36 sofia Kommentarer (0)

JAG SÄGER JU ATT JAG HAR KLARAT 120! :D

till n at ta

2009-12-15 @ 12:09:47 sofia Kommentarer (0)
Hej. Här är en bild på natta. Hon ska tydligen hålla i "the muppet show".. Varför......?

sofia says

2009-12-15 @ 12:08:39 sofia Kommentarer (0)
Hej. Sofia här. Första inlägget i denna blogg, och det känns helt awesome, DUDE! haha, jag är så grym på att härma olivia.
hejdå.



RSS 2.0