this is why you don't belive me

2010-05-02 @ 21:50:02 olivia Kommentarer (1)

Jag lånade ut min dator till min broder för att han skulle kunna vara med i en "super duper mega BAOUTA viktig" pokertunering. Får 10% av vinsten dessutom. Och nu ligger han på +536 dollar. Betyder det att jag också ligger lite på plus kanske? jomensi. I alla fall ångrar jag mig lite smått, vill nämligen se alla goa filmer jag har där - men icke. Istället har jag fått göra allting förutom att sitta vid en dator. Dvs jävlats sönder med mamma.

Skola imorgon, känns väl inte hel bra men skapligt. Ska nog ta mig igenom veckan med goda marginal! Nog med tjoller, VI HÖRS!


Det här var ett inlägg då jag precis som på bilden, låtsas som ingenting. Då kan man ju fundera, hur många av dessa har jag inte skrivit förut?


KOMMENTARER
SKRIVET AV: Agnes

haha, jaa det är sant. Men inte har jag varit särskilt aktiv för det :P

2010-05-02 @ 22:40:46
URL: http://popshop.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0