första maj

2010-05-01 @ 12:22:27 olivia Kommentarer (1)


Kan inte säga att jag inte hade trevligt igår. För det hade jag. Musiken var grym, maten var grym och sällskapet var grymt. Kvällen slutade med att jag och Michaela däckade i min soffa efter att ha tryckt i oss kladdkakesmet som kallas duga.

Idag har jag hoppats på att det skulle vara sol och värme. Men det är kanske så långt i från det man kan komma. Så dagen kommer nog inte bli så kanon som jag velat. Blir kanske att umgås med rebecka annars vet jag faktiskt inte. Förslag är uppskattat!


KOMMENTARER
SKRIVET AV: CHIRRE

vädret sugerrrr!



svar: tack så mycket:) allt bra med dig?

2010-05-01 @ 12:24:35
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0