OERHÖRT STOLT

2010-03-06 @ 00:25:55 olivia Kommentarer (0)
Det är en otrolig känsla att sitta i baksätet på en bil med sin bästa vän som förare. Det är nästintill sinnessjuk att jag vuxit upp med denna tös och helt plötsligt sitter hon bakom ratten och kör på e4an. Oerhört stolt är jag i alla fall, för hon var riktigt duktig den där Rebecka. Min underbara barndomsvän Rebecka. Se, jag kan inte fatta det.. HON KÖR BIL!
Efter en tripp till Bureå åkte vi förbi hemmakväll och KÖPTE två filmer. Hem till hennes crib och såg revolutionary road. Sedan hamnade jag här hemma. Det var nästan så härligt att gå hem att jag övervägde att ta mig en extra runda. Men icket, började må illa och det gör jag fortfarande. Borde sova, vi hörs imorgon vänner

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0