kvinnodagen

2010-03-08 @ 10:45:16 olivia Kommentarer (0)

kåge

Joel kastade ett sms över mig imorse och sa att det var kvinnodagen idag. Vilken koll jag har. Finns de någon dag som vore ganska bra att hålla koll på så är det ju denna.

Annars då? Har ätit scrambled eggs, färsk pressad apelsinjuice och nybakat bröd med vindel rökt skinka på. Funderar på att träna lite innan Michan kommer tillbaka från gymmet, men eftersom att två hantverkare kan dyka upp vilken sekund som helst så sitter jag fortfarande med röven i soffan. Sånt tycker jag nämligen inte om. Speciellt inte när jag är ensam hemma och de kommer två främmande människor som står och gör vadå?! i mitt badrum.. NÄR JAG BEHÖVER DET. Nåväl, jag ska överleva. Ni med hoppas jag? HUGS

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0