jag rastar din hund för pengar

2010-03-05 @ 14:58:19 olivia Kommentarer (3)
Mina äldre grannar och jag har alltid haft en helt okej relation. Ett vänligt hej när vi möts i trappen eller på stan och om man är på riktigt bra humör så har man frågat om man kan hjälpa till att bära upp den där kassen som dom egentligen inte orkar. Idag tog en av dom steget längre.
När jag hoppat ur bilen efter ica maxi trippen med paps så möter jag en lite äldre farbror precis när jag ställt mig upp. Hej säger han, och jag svarar vänligt tillbaka. Men jag kände på mig att han inte var klar, och jag hade rätt. Han frågade om jag kunde rasta hans hund i ett par dagar framöver. Jaha tänkte jag, jag som är livrädd för hundar? Men sen lägger han till, du får 100kronor för varje dag. SJÄLVKLART skrek jag nästan.

Jag gillar när jag har flyt. Ni kan nu kalla mig hund rastaren!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Leonard

Oh tack :D Gillar din header, vart är den tagen nånstans?

2010-03-05 @ 15:37:05
URL: http://trierer.blogg.se/
SKRIVET AV: linnea

DET DÄR ÄR INTE RÄTTVIST:( kan inte vi byta grannar..

2010-03-06 @ 12:42:35
SKRIVET AV: Anonym

Oj, va bra! :O snabba pengar ju, rikitgt niiiice! :D

2010-03-06 @ 23:00:02
URL: http://alltomkandisskvaller.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0