chokladbad

2010-03-08 @ 16:06:02 olivia Kommentarer (0)
Dagen blev inte som tänkt, men kanske ändå bättre på något vis! Pallade mig ner för backen hem till Michaela där jag hittade henne och hennes lillebror Max. Vi bakade chokladbollar och kladdkaka, så pororo?, spelade färgfia som jag blev utkorad vinnare i (vi slutade spela ganska fort) sedan åkte Max skidor i detta blåsväder och jag fick mig ett gott skratt. Ett litet kiosk besök senare och jag är hemma.

Min hals/mina lungor håller på ta mitt liv. Jag gör det bra om jag hälften av alla gånger inte börjar blöda. Ska ta Mics råd och stoppa huvudet över ett ångbad och förhoppningsvis blir de bättre. Blir jag inte brännskadad hörs vi inom ett par timmar! GODDAG
kalasmichaela

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0