beat again

2010-03-31 @ 17:17:53 olivia Kommentarer (0)
Var så lat att pappa fick hämta mig återigen från busstationen.. Bättring måste ske! Sitter och knaprar på mitt godis också och jag tror jag kanske kanske kanske kan skymta botten snart, om jag har tur är ägget tömt ikväll.

Annars så ska jag nu ta mig i kragen och tvätta bort sminket, städa lite och hoppa i mysbrallorna för att sedan lägga mig och fortsätta på mitt avsnitts tittande av criminal minds.

Känns riktigt gött med påsklov också, påskafton är spikad i alla fall och det känns riktigt grymt. Några av påsklovets dagar är också planerade. Ne nu måste jag börja detta tjoller så Michaela inte får vänta på mig ikväll, KRAM.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0