all i ever wanted was you to hold my hand

2010-03-28 @ 12:01:32 olivia Kommentarer (1)

Efter jöbbet igår så vankades det party i denna lägenhet. Trött som jag var så tog jag min sista energi och försökte vara ett trevligt sällskap. Men gick nog inte sådär superbra, tyvärr. Slocknade halv elva på sängen fullt påklädd. Lyckat. Men annars var det trevligt om jag får säga det själv! Är nu så trött att jag håller att gå av och jag fattar inte riktigt varför. Så idag stannar jag i sängen och ser criminal minds första säsong och äter apelsiner.

Förresten, igår påväg hem från busstationen så hade jag skinnjacka då och tygskor. Vad var det för väder? Snöstorm. Trottoarnerna hade 1dm snö och det piskade snö i ansiktet på mig. Nu kommer jag ha vinterskor och vinterjacka enda in i juni!


KOMMENTARER
SKRIVET AV: wing

hahah kan tänka mig snöflingorna klibbas fast i ögonfransarna på dig...läckert! hitta på något under lovet? en vecka kvar men..tålamod;-)

2010-03-28 @ 14:44:00
URL: http://wingzhou.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0