oh happy day

2010-01-15 @ 14:55:41 sofia Kommentarer (0)

Blev en lite väl lång natt inatt. Somnade kring halv tre efter att jag hade sett filmen the hangover. Helt okej film faktiskt, men skulle nog tacka nej till att se den en gång till. Vaknade för drygt en timme sedan efter att pappa hade ringt på hemtelefonen ett x antal gånger. Han frågade vad jag höll på med, jag sade att jag gjorde uppsatsen, fast jag i själva verket hade vaknat för bara någon minut sedan. Haha, vit lögn. Men det är okej ibland.

 

Jag måste bara tillägga att jag äntligen är klar med uppsatsen! Det känns otrooooooligt skönt. Detta ska firas!

 

YES SIR. HEMAVAN NÄSTA HELG. DET KOMMER ATT BLI KANONERS!

 

 


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0