IDAG ÄR EN BRA DAG

2010-01-19 @ 21:14:41 olivia Kommentarer (2)
TACK sofia för att du hjälpte mig, samt piskade mig i hjärnan att lära mig denna dumma franska. Ett tackpris borde du nästan ha.
Ikväll har jag:
Simmat
Ätit tomtegröt
Träffat många kända ansikten på badhuset
Pluggat engelska redovisningen framför spegeln
Gjort en franska berättelse och lämnat in med hjälp av Sofia
Sett paradise hotel avsnitten som visades igår
Funderat på om jeans är ett alternativ till imorgon

Nu ska jag:
Koka te
Lägga mig i sängen med engelska papperna
Se paradise hotel
SOVA

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Fredrik

Oj, vad rädd jag skulle vara då :O tänk dig att vara ute och snorkla och så kommer det en fet haj simmandes mot dig. Vad tusan gör man då?:O

2010-01-19 @ 21:43:39
URL: http://fredrikolofsson.blogg.se/
SKRIVET AV: John

Tack så mycket, kul :) Fin blogg!

2010-01-19 @ 23:56:49
URL: http://johnalmvarn.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0