I väntan på bättre tider.

2010-01-13 @ 20:43:07 sofia Kommentarer (2)

Vad gjorde du kl 08 imorse: jag sov antagligen i bussen på väg till skolan

Vad gjorde du för 15 min sedan: var ute och gick med julia

Det sista du sa högt: Ja.

Det senaste någon sa till dig: Har du läxor?

Vad har du druckit idag: Varm choklad, vatten, mjölk

Vad var det senaste du åt: ris, kyckling och currysås (a)

Vad var det senaste du köpte: fika på det där caféet på Ck. Haha, minns inte vad det heter.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: ganska fint, men kallt.

Godaste glassmaken: Ben&Jerry's baked alaska

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: eh. ja det gör jag nog

Sover du tungt: ibland.

Drömmer du mardrömmar: aldrig

Favoritklädsel: Leggings, långt linne och nån tröja.

Favoritlåt just nu: Major Lazer - keep goin' louder

Vad ser du om du tittar till höger: min mobil.

Vad gör dig glad just nu: ingenting. hahaha.

Humör just nu: trött, sliten, slut.

Sommarplaner: inga alls än så länge... förslag?  UPDATE: JAG SKA SÅKLART VARA MED OLIVIA!

Hur många kuddar sover du med: två

Morgon eller nattmänniska: oj, ehm mitt i mellan?

Är du kittlig: NEJ! *host*

Snarkar du: nej

Stjärntecken: Skytte

Längtar du mest efter just nu: SOMMAR <3

 


KOMMENTARER
SKRIVET AV: luckeboi

sv; Visst är dom ;P Allt bra med dig?

2010-01-13 @ 21:09:31
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
SKRIVET AV: luckeboi

Anmäl dig till veckans blogg. Jag kommer sedan välja ut de 10 som går till final :)

2010-01-13 @ 21:46:14
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0