ATTANS

2010-01-27 @ 21:51:00 sofia Kommentarer (2)
Shoppade loss lite idag efter att ha fått mina efterlängtade men inte så många pengar. Haha, bra svenska? Eller det kanske var korrekt? Rätta mig om jag har fel! ;>



Det jag ville säga med detta inlägg var att jag köpte en helt underbar mössa för en hunka, men den mössan är redan borta. Eller borta och borta... Jag misstänker att den ligger inom en inte allt för stor radie. Hoppas jag hittar den!



UPDATE (sisådär 10 sekunder efter detta inlägg skrevs): FOUND IT!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Mysan

Haha nämen tack tjejen! Detsamma detsamma ;-)

2010-01-27 @ 21:55:16
URL: http://mysanitsme.blogg.se/
SKRIVET AV: olivia

hahaha sofia sofia sofia

2010-01-27 @ 21:56:53

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0