A.R.G

2010-01-14 @ 22:17:25 olivia Kommentarer (1)
Sitter och svär den längsta svordoms ramsan jag någonsin svurit. Och jag vet att det är fult att svära, eller att det betyder brist på vokabulär. Men jag är så arg att jag tror att jag spricker vilken sekund som helst!! Försöker lunga ner mig så mycket som jag bara kan, försöker att kontrollera mina ordval och tänka på annat. Att jag ännu in skrivit en svordom är ett mirakel, räcker att jag säger dom högt istället. Ja vart ville jag komma egentligen? Jag är arg, förbannad, rosenrasande. Andra gången den här veckan. Femte gången i mitt liv. Jag brukar inte känna såhär. "#¤Q43t"#"¤#"%¤#&%#"¤#"%#¤&T½!"!!!!!!!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: lb

HAHAHA OLIVIA <3

2010-01-14 @ 22:39:15
URL: http://lbtheone.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0