when it all goes wrong

2010-02-02 @ 23:19:55 olivia Kommentarer (0)
För att beskriva känslan över att jag insett att jag kommer få underkänt på samhällsprovet på torsdag krävs det ett lexikon fyllt med fula ord. Har suttit och försökt fokusera i papperna, men tanken på att jag måste lära mig 24 sidor politik och demokrati på mindre än 48 timmar gör mig fruktansvärt stressad! Finns det något piller som gör att paniken släpper är jag villig att ta den..

Måste lägga mig nu t o m. Sofia kommer klockan 10 imorgon trots att vi börjar idrotten 14.30. Så Sofia kommer få smaka på mitt morgonhumör, mina stressattacker och min låga självkänsla som uppstår när jag blir ett nerv vrak. Men hon får stå ut, för tar hon min sovmorgon ifrån mig så är det smällar man får ta.
JA, GODNATT

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0