OPERATION BLOMMA

2010-02-09 @ 15:04:44 olivia Kommentarer (1)

ta död på blomman blomman

Operation; ta död på blomman.
Det började med en liten mesig växt med ett blad. Nu drygt ett år senare har den 39 stycken och den är 300% så stor som vid start. Vad har jag gjort för att denna blomma ska växa? Ingenting är svaret.

Har skitit och glömt att ge den vatten, ställt den på de kallaste stället i hela rummet och när jag väl gett den vatten har det varit vattnet från vattenfärgerna. Operation ta död på blomman börjar idag. Jag ska göra mitt bästa för att få den att ruttna, en gång för alla!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Ida Maria

Haha jag har genomgått MASSOR av såna operationer ;P <3

2010-02-10 @ 09:46:55
URL: http://justme93.bloggagratis.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0