i've walked this road so many years

2010-02-28 @ 11:33:29 olivia Kommentarer (1)
Kanske borde hålla er lite uppdaterade. Söndag söndag söndag. Vad gör man på söndagar? Jag ska i alla fall till mormor och käka, kanske fila på något skoljobb eller två och äta kvarstående delar av kladdkakan jag gjorde igår.

Är så sjukligt sugen på att resa eller gå konserter. Bara göra något som man inte gör varje dag. Kan inte heller försöka intala mig själv om att våren snart är här, för det är den verkligen inte. Idag snöar det om inte ännu mer än tidigare. Så om någon av er i detta avlånga land har något på g, KEEP IN TOUCH!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: sofia

vad sägs om mjkonserten på atorp på tisdagkväll? :D jag har bara en biljett än så länge, men jag kanske kan fixa en till :D

2010-02-28 @ 13:08:19

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0