I'M ALRIGHT, I'M OKEY

2010-02-19 @ 18:31:01 olivia Kommentarer (0)
3 saker.
1. Jag har klippt av mig mina slitna toppar så nu är mitt hår inte längre än till nyckelbenen. Ja det känns jävligt dåligt med tanke på att jag vill ha långt hår, som jag kan göra en snygg strandfläta med. Men icket. Jag var tvungen att kapa mina små längder pga kvaliten. Så nu blir det ändringar i mitt hårvårdande. Klippningar oftare, mer inpackningar och en annan färg ska det också hinna bli. Mer bränd honungsblond kommer jag satsa på.

2. Min mobil har inställningen att det fortfarande 2009. Jag är väl medveten om det och jag har all tid i världen för att ändra till 2010. Men jag gör det ändå inte. Galet.

3. Har pratat praktik och framtiden med mamma alldeles precis. Jag har en hum om vart jag ska tillbringa 2 veckors praktik nu samt en klarare blick över vad jag vill göra i framtiden. Så tro mig när jag säger, det känns väldigt bra!

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0