DET ÄR FEBERN SOM TALAR

2010-02-18 @ 12:14:17 olivia Kommentarer (1)
Haha kom precis på mig själv att sitta och läsa inne på americasmostwanted.com. Och hur kommer det sig måntro? kan det vara för en filmen jag såg igår? Jo men så är det. Haha. Okej nu blev det väldigt läskigt här. Bäst jag byter ämne..

Rev mig i läppen igår. Eller min halstablett rev upp hela överläppen. Inte så mysigt och ont gör det. Varför jag delade med mig av det har jag ingen aning om. Uttråkad? Tycker det är roligt att ställa frågor till sig själv mitt i allt, det för att inlägget kan hålla på i en evighet. HAha. Okej okej jag ska snart sluta!

Bara en sak till... snart komma pappsen hem med ballerina kakor fast med den nya smaken kladdkaka! Hur yummie? Haha, jag och mina jädra frågor. Nu avslutar jag det här. VI SES NÄR VI SES

KOMMENTARER
SKRIVET AV: merissa

fin blogg :)



www.merissa.blogg.se

www.merissa.blogg.se

www.merissa.blogg.se

2010-02-18 @ 17:15:08
URL: http://merissa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0