busschock

2010-02-26 @ 19:59:56 olivia Kommentarer (2)

Michaela♥

Idag gjorde jag något som jag aldrig trodde jag skulle göra. Åkte buss alldeles själv. För er kanske det är en baggis, en vardag. Men för mig är det STORT. Finns det någonting jag har jobbigt för så är det för att åka buss. Hela grejen är jobbig. Men idag tog jag alla mina krafter och allt mitt mod och gjorde det - åkte från jörn till stan. Hallelujah. Jag var i chock när jag väl kommit innanför dörren så jag tryckte i mig ett halvt digestivkex paket. Sen sov jag i tre timmar. Nu har jag tryckt middag och det verkar inte bättre än att Michaela kommer hit om cirkus 2 minuter. Det tycker jag om.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: michaela

det gillar vi=)

2010-02-27 @ 17:07:50
SKRIVET AV: Anonym

jag är stolt över dig!

2010-02-28 @ 18:53:07
URL: http://lbtheone.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0