hade lite tid över..

2010-12-23 @ 12:34:55 olivia Kommentarer (0)

S E N A S T E
1. Kompisen du träffade: Linnea och Madde!!
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Tvillingsjälen
4. Du kramade: Linnea

I D A G
5. Kläder: I praktiken ungefär samma som igår
6. Bättre än igår: Ja vi kan väl säga det

I M O R G O N

7. Är det: JULAFTON
8. Planer: Kåge, äta i mängder, öppna julklappar, spela spel
9. Något tråkigt som händer imorgon: Kanske att hela julfenomenet är över?

F A V O R IT

10. Nummer: 7 känns helt okej
11. Färg: svart
12. Årstid: tidig höst
13. Saknar du någon?:  JA
14. Humör för tillfället?: glad som en lärka

F R Å G O R O C H S V A R
15. Det första du gjorde I morse?: kolla klockan
16. Vad åt du sist?: risifruttii
17. Vad irriterar du dig på?: hah vad irriterar jag mig inte på?
18. Tror du på distansförållanden?:  ja och nej
19. Vem tänker du på just nu?: ingen eller alla
20. Tror du att personen tänker på dig med?: typ
21. Vart reste du sist?: stockholm med bästa sofia!
22. Vad gjorde du igår kväll?: var med linnea och madde
23. Liknar du din mamma eller pappa?: båda, och obeskrivligt mycket dessutom
24. Ler du ofta?: jag gör ju de
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek kanske
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja..
27. I vems säng sov du i igår natt?: min, den är gode bra
28. Vilken färg har din tröja?: svart

S O R G
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: nej
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja
31. Gråter du när du skadar dig?: oftast inte


G L Ä D J E
32. Är du en glad person?:  det sägs ju så
33. Vad gör dig glad?: mina vänner, fina ord, planering
34. Önskar du att du var lyckligare?: absolut, men jag tar de som de kommer
35. Är lycka överskattat?: inte för fem öre
36. Kan musik göra dig glad?: jadå de kan de

K Ä R L E K
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: hell yeah!!
41. Är du kär?: nix

H A T
42. Vem hatar du verkligen?: hatar ingen, men finns några som jag tycker riktigt illa om
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: ja
44. Är du en mobbare?: aldrig
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: hahaja
46. Har du blivit sviken någon gång?: indeed

S K O L A N

47. Gillar du skolan?: ibland
48. Favoritämne?: alla eller inget
49. Värsta ämne : samma som ovan
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: ibland


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0