vimsig

2010-04-27 @ 15:17:22 sofia Kommentarer (0)

Åkte kvart över tvåan hem, och jag som aldrig brukar sova i bussar, sov som en stock hela vägen. När jag väl skulle gå ur bussen totalbommade jag utgången, så jag gick in i ett säte istället. När jag väl fumlat mig ur bussen och fått mig till bron där jag skulle låsa upp dörren, tryckte jag nyckeln mot ringklockan?! Jag stod där som ett tap innan jag efter ett tag insåg att jag kanske måste stoppa nyckeln i låset och låsa upp för att ta mig in. Sen när jag väl kom in i hallen gick jag in i byrån som står ca 2-3 meter rakt fram från dörren. Jag känner mig såå lyckad.


UPDATE: Det ringde nyss och jag sprang för att svara, men på något sätt lyckades jag snubbla på mina fötter.


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0