twist and shout!

2010-04-03 @ 22:49:38 olivia Kommentarer (2)

Gjorde en tårta och fyfan den var icke god, smakade rakt ut sagt choklad...

Kvällen avslutades snabbare än jag trott men efter att ha hållt i gång i 6 timmar med dans, mat, sång, rockband och skratt så passade det ganska bra. Man ska ju sluta när man ligger på topp. Med risk för att det kommer låta lite fel men jag har inte varit såhär skön i huvudet på himla länge nu! Ni vet då musiken bara strömmas ut ur högtalarna, kroppen svänger med i takten och händerna i luften. Då allt bara är sådär kanon härligt och man tänker inte alls. Så har jag varit hela kvällen och är fortfarande.

Men nu tänkte jag ta bort sminket, hämta ett stort glas vatten och krypa ner i sängen för att se mitt kära criminal minds. Hoppas ni mår fantastiskt! KRAM

KOMMENTARER
SKRIVET AV: behöver jag säga vem ens.....

MEN GE DEN DÄR TÅRTAN TILL MIG DÅ!!! lovar att jag äter utan att klaga;)

2010-04-05 @ 00:42:11
SKRIVET AV: sofia

choklad? då MÅSTE den vart god!! :D

2010-04-07 @ 22:49:57

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0