TIDSFÖRDRIV

2010-04-22 @ 23:10:53 olivia Kommentarer (0)

10 FAVORITER
Färg:
svart? annars ljusa färger
Mat: langos eller squashplättar
Band: ingen aning
Film: martyrs
Bok: alla twilight böckerna töp
Sport: hah pass
Årstid: sen sommar, tidig höst
Veckodag: fredag
Glassmak: vanilj med krossad choklad
Tid på dygnet: tycker 19:02 klingar fint

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
trött, glad, frustrerad
Kläder: jeansshorta, underkläder
Bakgrund: moln
Nagellack: ljusljusrosa
Tid: 23:08
Omgivning: vardagsrummet, mor&far
Irritationsobjekt: att jag inte vet vad jag vill

8 första:
Bästa vän:
felle
Screen name: håll i hatten.. ollybabe
Husdjur: aldrig haft något
Piercing: Öronen
Förälskelse: jadu fin fråga
Musik: maarkolio
Bil: ?
Kyss: var gosig

7 senaste:
Cigarett
:  första och sista med wing
Mat: grillat
Dryck: Vatten
Biltur: hem från antonia förra veckan
Kyss: var för ett tag sen
Spelad låt: when i look at you
TV-program: vet inte vad det heter

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
na
Brutit mot lagen: cyklat mot rött?
Blivit arresterad: ne
Badat naken: kan du skriva upp att jag har!
Varit med på TV: mina fötter har 
Kysst någon du inte känner: jo'



5 nej tack:
Kläder:
 allt som är senapsgult
Mat: kinamat
Musik: all lyssnare ju
Dryck: vanlig hedlig mjölk
Personlighetsdrag: dryg

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
 powerwalk, umgicks med mams, tv, dator
 
Du kan höra just nu: Musik, musik, musik, musik
Du inte kan leva utan: mina nära och kära, musik, mat?
Du gör när du har tråkigt: dator, städar, äter, sover

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
 dom är inte tre stycken ens 
Du tycker om: många mer än tre!! ♥
Du inte gillar: men va, jag vet inte

2 VAL
Kaffe eller te:
te
Vår eller höst: höst


1 ÖNSKAN: secret


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0