put your hands up

2010-04-11 @ 15:58:35 olivia Kommentarer (1)

När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
Innan

Har du nån gång borstat tänderna i duschen?

Ja det har jag, mycket smart tyckte jag förtillfället.

Hur gammal ser du ut att vara?
Öhm.. kan man ju undra

Vilken låt sjöng du senast?
One shot - JLS

Vem pussade du senast?
Någon av mina flickor, haha alltså någon av mina kära kamrater, okej nu misstolkar jag mig själv igen. EN AV MINA TJEJKOMPISAR!

Blundar du när du kysser någon?
Japp.

Vem fick du senast sms av och vad stod det?
Av Joel: Kan man ändras?          Varför akuten?:O

Har du någonsin kallat någon för slampa?
Ja, fast aldrig menat det. Och det vet den jag sa det till.


Har du blivit kallad för slampa?
Haha jo, fast oseriöst (tack och lov)

Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
När har jag INTE ätit på alla popcorn?

Hur många tror du kommer gå på din begravning?
Ett fåtal hoppas jag i alla fall

Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
Jadu, kan man ju fråga sig..

Har du mest fiender eller mest kompisar?

Kompisar i hope

Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Ja.. i fyran.


Kan du fixa din egen bil?
Fixa? Jag kan säkert, om jag vill. Men det vill jag inte.

Är du smartare än dina vänner?
Tycker jag inte, ibland får jag till de lite extra dock.

Har du någonsin stulit något av dina vänner?
Stulit? Jag? NEJ

Har du suttit i fängelse?
Nix, förvånad?

Gillar du lukten av öl?
Kan jag inte påstå, men nekar de väl inte heller?

Skulle du dödat en hund för £1000?
Jag gillar inte djur, men de betyder inte att jag kan döda dom för det. Så nej.

Har du varit deprimerad nån gång?
Är


Bor du med dina föräldrar?
Jajemen

Har du planer för framtiden?
Göra något vettigt

Två saker som skrämmer dig:
Känslan av att vara ensam fast man inte är det & telefoner

Två saker du har på dig just nu:
Hoodie & sockar

Två av dina favorithobbys:
Umgås & travel.

Två saker du vill ha:
Pengar & sommar.


Två platser du vill åka på semester:
Australien & Grekland(igen).

Två saker du vill göra innan du dör:
Hoppa fallskärm & bara ..leva

Två saker du tänker på just nu:
Hur jag ska förklara vad jag tänker på på bästa sätt & livet

Två affärer du shoppar i:
Men åh, inte vet jag… eller jo men jag orkar inte

Två favorit-husdjur:
Inget och inget

Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
Har lite tråkigt kanske och det var den enda anledningen!

Vad har du för planer i veckan?
V.15: SKOLA, Umeå, Plugga, Promenera, Umgås med mina fina tjejor hoppas jag

Vilken färg bär du mest:
Svart  

Senaste favoritfärg:

aqua

Senaste låt du hörde på radion:
Girls just wanna have fun

Vad blir det för middag i natt?
I natt sover jag? Men ikväll blir de pot.gratäng

Är du lycklig nu?
Funkar

Vem ringde du senast?

Wing.
 

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Tre

Hur är vädret?
SOL SOL SOL

Saknar du någon just nu?

Ja, Antonia är en stark kandidat t ex

Ett ord som beskriver dig:
Komplicerad

Favoritskor:
Converse.

Äger du stora solglasögon?
Ja, använder dom dock inte så ofta!?

Vad vill du helst göra just nu?
Se Criminal Minds ( som jag också ska göra)

Vad borde du göra just nu?
Göra apu rapporten

Senaste textmeddelande du skickade:
Men de var så nedrans långt :O orkar inte skriva upp det..

Vem kramade du idag?
Mamma.

Nämn en sak du gör varje dag:
Sätter upp håret

Hur mycket pengar har du just nu?
För lite.

När såg du din pappa senast?
Vid 13.00

Har du ont någonstans just nu?
Ryggen och tungan


KOMMENTARER
SKRIVET AV: e m e l i n a

svar: tacktack, tightsen är från topshop :)

2010-04-11 @ 21:42:53
URL: http://emelinaf.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0