love and emotion

2010-04-24 @ 18:00:43 olivia Kommentarer (1)

Vill ha massvis med pengar så jag kan ta med mig alla mina kompanjoner till varmare breddgrader eller en stad full av shopping och nöjen. Varför inte huvudstaden med gröna lund? Eller Götet med liseberg såklart. En liten impulsresa hade suttit mer än bra! Beyond fantastic! Men med studiebidraget på 1050kr kommer man inte så lång man skulle vilja men en bit på vägen i alla fall. Nästa helg blir det dock en liten tripp med mrs backman om inget kommer i vägen. Men bara 13mil söderut. Vill femtio, åttio eller varför inte hundratjugo mil bortåt. Men i sommar, då jäsiken ska jag iväg. Gillar dock inte att man tror att man bara kan göra saker på sommarn, jag vill göra det nu och jag SKA tusing göra det!


KOMMENTARER
SKRIVET AV: Johan

Sv: håller med dig, de där skorna är ingen höjdare.



2010-04-25 @ 10:09:40
URL: http://jayb.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0