JOBB I FOKUS

2010-04-27 @ 15:25:55 olivia Kommentarer (3)


I alla fall så kom jag precis hem, sliten och trött men himla nöjd ändå. Jobb i fokus hela dagen och det innebar mingel bland företag, intervjuer, föreläsningar och godis. Har lite jobb panik nu känner jag, måste skaffa mig ett gäng härliga kontakter så jag lättare får jobb! Kanske borde börja med att ens söka jobb.. sen kan jag klaga.

Ska ta mig en powernap (pnap) för att sedan orka plugga inför morgon dagens två prov! Nationellt och rättskunskap. VI HÖRS

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Antonia

pnapp ftw<3

Men du har ju redan fått ett jobb på missionskyrkan, helt utan att söka xD

2010-04-27 @ 15:33:21
SKRIVET AV: Antonia

och dendär bilden är btw en av de bästa jag nånsin sett på mig xD nästan lika bra som min bild på msn(a)

2010-04-27 @ 15:34:35
SKRIVET AV: Anny

Sv. tack så mycket! :)

2010-04-27 @ 16:18:06
URL: http://strongbaby.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0