irriterad

2010-04-28 @ 00:23:31 olivia Kommentarer (1)

Det var en timme sen jag postade förra inlägget. Då var det tänkt att jag skulle ta bort sminket och gå och lägga mig. Har jag gjort något av det? Nepp. Ligger på precis samma plats, nu hungrigare än någonsin och fortsätter att ligga här och klicka mig fram på olika bloggar och hemsidor. VARFÖR HÄNDER DET HÄR ALLTID? Har inte tid att vara uppe länge ikväll för imorgon vankas det TVÅ prov. Inte ett utan TVÅ.

Den kanske inte väcker minnen för er. Men för mig gör den det.


KOMMENTARER
SKRIVET AV: Anonym

tro det eller ej, men jag lyssnade på den häromdagen och tänkte på alla låtar vi sjöng med våra fina sångröster ;));)

2010-04-29 @ 16:29:04
URL: http://wingzhou.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0