gårdagen

2010-04-26 @ 12:33:29 sofia Kommentarer (0)

Igår hade vi vår första match för i år, det var dock bara en träningsmatch mot b-pojkar (14-16år) och det gick väl sådär. Vi hade övertaget med lyckades aldrig få in bollen. De hade ca 2-3 skott på mål under hela matchen och ett friläge som blev avgörande. De van tyvärr med 0-1, men jäklar vad vi ska spöa skiten ur dom när vi möts på gräs!



Eftersom jag bara stod i mål en halvlek
, och jag inte fick göra så mycket, kände jag att det sprätte i mina ben så jag bestämde mej för att gå ut och gå en bit. Det hela slutade med att jag gick till Strycksele (3km en väg) och sprang intervaller tillbaka. Det var skönt kan jag meddela!

Nu mina vänner och fiender måste jag koncentrera mig på svenskalektionen. I’ll keep in touch.


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0