24/12

2009-12-25 @ 00:21:15 sofia Kommentarer (1)
God Jul på er alla pojkar och prinsessor! Okej, jag är lite sent ute, men ändå!


Skidset (dock något för liten jacka, ska bytas på måndag!), parfym, presentkort, pengar, smink, mysiga tofflor och årskort på Storklinta är några, eller det mesta, av det jag fick! Och jag är supernöjd. Men som sagt, det är ju en dag imorgon, och då ska det bli julfirande med mina kusiner samt mormor & min barry ;)

Min julklapp till er läsare blir denna sjukt underbara låten Iwould do anything for love av Meat Loaf. Det måste verkligen vara en av de bästa låtarna någonsin!


KOMMENTARER
SKRIVET AV: Ellie

sv: Yes! :)

2009-12-25 @ 18:23:04
URL: http://helloellie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-POSTADRESS:

URL/BLOGG:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0